מהו מנעולן רכב ואיך יודעים למי למצלצל

 מנעולן רכב בחיפה שולט בכל מערכות הנעילה הקיימות ברכבים. מנעולן רכב בחיפה  מוסמך יגיע אליכם עם התעודה שלו, יפגין שליטה במצב ויוודא כי אתם בעלי הרכב. מנעולן ארכב שר מדלג על פרט כזה או אחר- רצוי לברר כי אינו פושע שמגיע כדי לגנוב את רכבכם.

 מנעולן זהו מקצוע בו אמון באנשים אינו מספיק. אנו  מזמינים אדם לפרוץ את רכב שלנו ובעצם מפקירים את הרכב למנעולן לכמה שעות. לכן, כאשר אתם מזמינים מנעולן בחיפה עליכם לוודא כי הוא אמין. המנעולנים עצמם עובדים לפי נהלי אבטחה חמורים ביותר ולכן אין סיבה להתבייש ולא לבקש תעודת הסמכה מהמנעולן.

 בחנו את התנהלות המנעולן ואת שפת הגוף שלו

כשאתם מזמינים מנעולן אין לכם כל דרך לדעת כי לא הזמנתם פושע במקום מנעולן, וכי ההסמכה שלו בפריצת מנעולים אינה מגיעה מהשטח ממש- עת פרץ לאנשים רכבים בכדי לגנוב מהם. גם המנעולן אינו יודע מי אתם  ואם אתם באמת בעלי הרכב.לכן שאילת שאלות במקרה של פריצת רכבים רלוונטית ביותר ואין כל בעיה לבקש הסמכה או תעודת ישר מהמנעולן. המנעולן אגב, יבקש גם מכם מסמכים.

 נזקקים לשירותי מנעולן. דפדפתם בדפי זהב או התקשרתם ל144, ובחרתם את מנעולן הרכב בחיפה שהיה הכי זמין והציע מחיר מתאים.  בכדי לוודא כי עומד לפניכם איש מקצוע שיבצע את פריצת המנעולים בצורה חלקה ואמינה, בקשו ממנו להציג הסמכה כי למד את המקצוע, ואף תעודת יושר מאת המשטרה. שאלו אותו על שנות הוותק והניסיון שלו בפועל . בחנו את התנהלות המנעולן ואת שפת הגוף שלו. האם המנעולן לחוץ ומסתכל לצדדים, או מפגין סמכות ואמינות, ומראה כי הוא יודע את עבודתו?

 המנעולן גם הוא מחויב לוודא כי הנכם בעלי הרכב. לכם הוא יבקש ממכם מסמכים המאשרים כי זה רכבכם, במידה והמסכמים נעולים בפנים, הוא יפרוץ ויוודא זאת לפני שימסור לידכם את הרכב. במידת הצורך יתבצע תשאול של השכנים ושאילת שאלות שיראו כי אתם בעלי הרכב.

 בעת הזמנת מנעולן רכב בחיפה וודאו כי הזמנתם איש בעל הסמכה, תעודת יושר, שנות וותק וניסיון פועל. במקביל מנעולן הרכב בחיפה יבדוק אתכם ותצטרכו להמציא לו אישורים כי הנכם בעלי הרכב.

זה סוף החדשות 🙂 אני פשוט חייב לצאת כרגע חברים לעמותות סיוע לקשיש בחיפה לבקר מספר חברים שעובדים במקום ולעזור להם. יום ראשון מעולה לכולם!