מבזבזים על בשר למנגל אבל מרוויחים במכירת רכב לנסיעה

אז כדי להתרחק מהג'וקים שהיו לנו בדירה בחודש קודם חשבנו לצאת קצת מהבית ולשנות אווירה! ( לא שבחו. חסר ג'ו'ים אבל שיהיה ).שבוע שעבר נסענו למצפה רמון אני וכל המשפחה, חוץ מזה שהיה מזג אוויר פשוט מעולה אני פשוט מת על הנופים של מצפה רמון, איזור מדברי ושקט שנותן לכם שלווה עצומה לגוף ולנפש.

תקועים עם הרכבאני וכל המשפחה עשינו פיקניק מדליק באזור , עם גיטרה,מנגל והרבה סלטים טובים כמו שרק אנחנו יודעים במשפחה. לצערו של דוד שלי שהוא המנגליסט הראשי אצלנו היד שלו שבורה בתקופה הזו והוא לא יודע שאחי הגדול כבר מתחרה בו ולוקח לו את המקום על המנגל.

אחרי המנגל וכשקבתינו מלאה לקחנו את עצמנו וארזנו הכל לרכב ופתאום חשכו עיניי… הרכב לא מניעה! כן המכוניות שקניתי לפני 5 שנים, רכב לנסיעה ממש ממש לא מניע וכאן הרגשתי את הצרה. אני עם המשפחה בדרום ישראל או בשמו השני מחוז הדרום מנותקים מכולם( מהמרכז ) ומה אני יעשה במצב הזה……. בכל אופן הזמנתי גרר לאזור, שחט לי את הצורה במחיר אבל אני מבין אותו , הגרר הקרוב ביותר היה בעיר דימונה ובגלל זה נאלצתי לשלם קצת יותר כסף על הגרר אבל זאת לא הבעיה היחידה שם רק התחילה הבעיה!

הגענו הביתה, הרכב במוסך ואורים לי שהלך למכונית ה GEAR. איזה דיכאון מה עושים עכשיו ? חבר טוב שלי משה הפנה אותי לבחור מאוד נחמד בשם נועם שהוא במקצועו מוכר חלקי חילוף לרכב ובגלל שאני אין לי מושג ברכבים אני תמים ומאמין לכל אחד…. נועם הזה הפנה אותי לחבר קרוב שלו בשם ליאור שהוא" קונה רכבים לנסיעה " גם אם הם פגומים! נשמע מוזר? בדקתי ומסתבר שלא..

נגיד שהחלטתם לקנות מכונית חדשה אולי סתם לא אהבתם את הצבע של הרכב או הרכב באמת במצב שלכם או לאחד מקרוביכם אין אפשרות ליסוע עליו מבחינה טכנית

נשאלת השאלה מהבאה : מה עושים לעזאזל? ומתקבלת התשובה

קונה רכבים לנסיעה ללקוחות פרטיים בישראל

ליאור הגיע אליי מאוד מהר בתוך פחות מ 10 דקות הוא כבר עלה על הבעיה מה שהראה על בקיעות ומקצועיות ב" חומר " , והוא אמר לי שלא ממש שווה לי לתקן את הגיר כי זה יעלה הרבה והבעיה עלולה לחזור.. לבסוף החלטתי למכור את הרכב לנסיעה לליאור תמורת קצת מזומנים הרי מה רע? במקום להשקיע כמה אלפים על רכב ישן כבר העדפתי פשוט למכור אותו לבעל מקצוע קונה רכבים לנסיעה או פירוקים.

אז בינתיים אני מחפש מכונית אם יש מישהו שיכול להמליץ לי על מכונית אני ישמח מאוד! תודה רבה נא להשאיר פרטים בתגובות, אני מחפש מכוניתטובה , חשמתי מאוד לרכוש את הרכב אלפא רומיאו מיטו ! מה אתם חושבים? נתראה הפוסט הבא חברים ולא לשכוח להגיבבב.

נ"ב נזכרתי שלא יצא לי לצלם משהו מהדרך אז קצת טעימה הדרך מצאתי ביוטיוב אז צפו ותהנו!