פינוי דירה למקצוענים בלבד

על מנת לעמוד עם האמריקאים עם נכויות (פינוי דירה), הוא חיוני, כי כל העסקים ובתי דירות רב ברמת השבתת ציוד גישה במקום. בעוד מאפיינים לגשת לציבור רבים התקינו רמפות לכסאות גלגלים, יש חלקים אחרים של ציוד שעסקים צריכים להשקיע כדי לשמור על עובדים ואורחי חברה בטוחים. זוהי טעות נפוצה, כי מכבי האש יהיו או צריכים להסיר אותם עם מוגבלות במקרה של שריפה. פעמים רבות, יש פשוט לא תהיינה מספיק זמן כדי לפנות את מספר גדל והולך של עמיתים לעבודה עם סוג מסוים של נכות במקרה של שריפה או איום פצצה גרעינית. בעל העסק או בניין צריך לוודא שיש מספיק כיסאות בפינוי המקום אם הם בעלים של בניין רב קומות.

למרבה הצער, הבנייה של רוב הבניינים מניחה כי מי שנמלט מבית יוכל ללכת בצעדים על מנת להגיע לאזור בטוח. כיסא פינוי הוא למעשה כיסא גלגלים שונה שניתן להשתמש בו בתחומים אלה כדי לספק בריחה מהירה ויעילה עבור אנשים בעלי מוגבלויות ללא צורך בהרמה מצד עמיתים לעבודה שיסייעו בפינוי.

ישנן מספר חברות שמכירות בחשיבות של עסקים ובעלי קומפלקס דירות השקעה בכיסאות פינוי וללמוד איך להשתמש בם במקרה חירום. מסיבה זו יש מודעות גוברת של כיסאות פינוי המוצעים לעסקים שדורשים תוספת של הילוך נגישות קריטי זה.

על פינוי דירות מוביל

חברות המייצרות ציוד לפינוי הנכים גם מבינים שאין לי רוב אזרחי ניסיון משמעותי עם השימוש בחילוץ או פינוי כיסאות וידרשו תכנית אימונים קטנה כדי לעזור ללמוד כיצד להשתמש בציוד הנגישות החדש כאשר עסק מצייד את הבניין שלהם עם אותו. כתוצאה מכך, ישנם קורסי הכשרה שניתן לייצא לעסקים גדולים, או לימד באתרים מרוחקים שיבטיחו שכולם מופעל עם אימון הנכון להשתמש בכיסא פינוי במקרה של אסון.

חלק מהגורמים הקריטיים לשקול כאשר מסתכלים כיסאות פינוי דירה פינוי לרכישה כולל: משקל המקסימאלי הכיסא הוא מדורג ב, ומספר אנשים הדרושים כדי להפעיל את הכיסא במקרה של פינוי. רוב הדגמים בשוק דורשים מפעיל אחד, אבל לא יכולים להיות מגבלות משקל שעלולה ליפול מתחת לצרכימים של העובדים העסקיים או התושבים של בנייני דירות.

מאמר זה בוחן את הקשיים בפינוי דיירים משריפות רבות קומות. נושא זה זכה לתשומת לב זהירה, עם כנסים בינלאומיים רבים כדי לקבוע מערכות אופטימליות וקודים שמסייעים למפתחים ובעלי העניין לצורך עמידים באחריותם כלפי הדיירים כובשים בניינים רבי קומות. כאשר איזון כלכלה עם אחריות, יש לתת משקל רב יותר לאחריות. זה הכרחי כי ניהול בניין לקבל אחריות על בטיחותם של כל הדיירים, ולמלא את חובתם על ידי מתן תוספת פינוי מיותר שיהיה לשים לשימוש בעת פינוי רגיל נכשל או בסכנה. מאמר זה עוסק באותם נושאים עם פתרונות והצעות באימוץ הרעיון של פינוי משלים בשיפור בטיחות אש ובמקבל יותר אנשים יצאו מכלל סכנה במהירות רבה יותר.

עיצוב בניין ובנייה
במקרה של שריפות רבות קומות, דיירי בניין מתמודדים בדרך כלל עם סכנה מההתפשטות פינוי דירות המהירה של להבות וחום, עשן ואדים רעילים, בלבולים ודיסאוריינטציה. בהיעדר הטיפול הולם באו עיצוב או בנייה או תחזוקה של בניין גבוה, אש חירום עלול להתרחש בקומה אחת ולאחר מכן התפשט לקומות עליונות, ולפעמים לשכנת קומות תחתונות. לפיכך, בניית מעצבים והנהלות בניין חייבת לחקור דרכים לצמצום סכנות וסיכונים כאלה.

רב הקומות מודרני חייבים להיות מתוכננות ובנויים כך פינוי דירה שכל שריפה היא גם הכילה בתוך דירה אחת או במקרה הגרוע ביותר בקומה אחת. זוהי דרישת ממשלה כי הנחה היא בעת תכנון לפינוי בניין בחירום מקומי או כללי. שנית, את הנחות היסוד חייבת לעמוד בתקני בטיחות נאות על ידי מתן עשן וגלאי חום, אזעקות, ממטרות, מיכלי אחסון מים עם קיבולת שאיבה נאותה בלחץ הנדרש, מחובר לצינורות וזרנוקים לעמוד נאותים מופצים בכל רחבי המקום. שלישית, מערכת אוורור נאותה עם מתסכלים אוטומטי צריכה לשים במקום שיבודדו את האזורים שבם אש אולי התחילה ועשן ואדים רעילים שנוצרו. אם מערכות אלה נמצאים במקום והמשיכו במצב תפעולי טוב, שאפשר לשלוט על התפשטות האש וחום במידה מספקת כדי לאפשר לכובשים לעבור בבטחה דרך לנקודות יציאה מיועדות.

נתיבי מילוט לשעת חירום מוגבלים בדרך כלל למדרגות. רוב הקודים לבניינים רבי קומות דורש חדרי מדרגות קשוחים מרובים שכדי להיות מצוידים עם דלתות אש וקירות אש עם דירוג של שתי שעות, ומסופק עם תאורת חירום מתאימה, כמו גם בלחץ אוויר נקי לאוורור. ההנחה לפינוי באמצעות מדרגות היא שאפשר לפנות אנשים מכל מדרגות, בתנאי שאין חסימות או מכשולים, ויש לי את דיירי סיבולת הפיסית לרדת מהקומות העליונות לקרקע. עם זאת, פינוי אנשים מלמעלה 50 קומתי בניין דרך חדרי המדרגות יעלה על היכולת הפיסית של רוב האנשים, וגם לוקח יותר מדי זמן להגיע למטה והחוצה, ובכך לשפר את הסיכונים למי שזקוקים לעזרה.

תחומי מקלט או רצפות מקלט שהתקשו באופן דומה לחדרי מדרגות, והניחו במרווחים של 5 עד 8 קומות, גם צוינו ברוב הקוד. ההנחה היא שהתושבים יהיו גישה לחדרי המדרגות הקשוחים, יורדים בלי פאניקה לאיזור המקלט הקרוב ביותר, ולחכות להוראות נוספות לפינוי או הצלה. עם מרחק נסיעה מוגבל לכ -5 קומות, תוך שימוש בחדר מדרגות קשוח, יהיה זה סביר להניח שהכושר הגופני יסייע בעלי מוגבלויות, ושהאחרים יהיו סבלניים ואדיבים, למרות החרדות שלהם. הדיירים יישארו לשים שבאזור הבטוח ולהמתין להוראות נוספות על ידי מכבי האש.

מעליות אש מיועדות מעליות, כי הם סגורים לחלוטין ולא דחוס, כדי למנוע כניסת עשן, וגם מסופקות עם מעכב אש מיוחד עטופים כבלים, מדכאי אש, מערכות תקשורת, חשמל עצמאי להפעלת תאורה ומוטורית, (גם עם מקור כוח המתנה), ופעלו על ידי מפעילים הוכשרו במיוחד. השינויים האחרונים בקוד בטיחות החיים לבניינים רבי קומות לעודד מפתחים לספק בנק של מעליות אש קשוחות עם לוביים דומה קשוח הרם וגלים, אשר מחוברים לחדרי המדרגות מוקשים. בתאוריה, מעליות אלה מוקצות לשימוש על ידי מכבי האש לפינוי הנכים, אבל אין שום דרך מעשית לשלוט בהמונים כדי להפריד בין הכושר גופני ממי שזקוק לתשומת לב מיוחדת. מעליות בודדות ביותר לרדת רק 100 מטר, עם כל הנוסעים לעבור לבנק הבא של מעליות יורדות 100 מטר נוסף. זה יהיה נוח כדי לספק עילוי אש בכל קומת מקלט.

אחריות הנהלת בניין לפינוי דירה

אם יש שריפה בבניין שלך אתה רוצה לקבל את כולם במהירות. זוהי האחריות של ההנהלה לפנות את כל אנשים מהבניין בשעת חירום לפני הכבאיות מגיעה. זה לא באחריות מחלקת האש לפנות למשתמשי בניין. את הכבאים יסייעו בפינוי אם אנשים עדיין נמצאים בבניין כאשר הם מגיעים.

זוהי האחריות של ניהול הבניין כדי לבוא עם תכנית פינוי בניין בהבטחת פינוי חלק של בתוך הבניין בכל מקרה חירום כולם לפני הגעתו של כיבוי האש. תכנית פינוי מבנה היא שימוש מוגבל אם המחצית מהאנשים זה מיועד לא מבין תפקידים ותחומי האחריות שלהם. תכנון לבניית פינוי וביצוע תרגיל תרגיל / פינוי אש התקופתי חשוב כי, כאשר התעמתו עם מצב קשה, אנשים רבים פשוט לא יודעים מה לעשות או איפה להתחיל. עם זאת, יש תוכניות מגירה עם עזרה עצמית שחשבון למספר רב של 'מה אם' תרחישים בהם נתיבי בריחה חלופיים ודרכי פינוי היו למזער מפגעי פינוי ומאפשרים ליותר אנשים להתפנות בתנאים קשים. ברגע שהוא הודיע ​​חירום, סביר פינוי דירה להניח שזה מאוחר מדי להתחיל תכנית גיבוי. אם ניהול הבנייה יש מקום בבניין תכנית פינוי ומשתף אותו עם כובשים דרך טלוויזיה ייעודית בכבלים, מפגשים ותרגילים מדומים, הוא מאפשר לכובשים להכיר את סיכוני פינוי, דרכי פינוי, ציוד, רשימה של עשה ואל יעשה, ומאפשרת למשלחת של אחריות מניות וחובות.

דיירי בניין ובאחריות דיירים לפינוי דירה

עם עצמי לעזור מפתח, דיירי בניין, דיירים והתושבים חייב לקחת אחריות שווה להכיר את הלוגיסטיקה של פינוי, ואולי, גם שליטה של ​​שריפות, עשן ואדים. עם הידע הזה, את הפוטנציאל לפאניקה הוא הוריד ופינוי יכול להיות יעיל להורג. בחירה מתאימה ומיקום של עשן וגלאי חום, יחד עם התראות אוטומטיות וידניות, וסימני יציאה גלויים נאותים בכל תנאי התאורה, תספק ההתרעה הקריטית הדרושה כדי לפנות את הבניין בשלום. בעוד ניהול חייב להיות פרואקטיבית בשמירה על מערכות בטיחות כדי למנוע תקלה, לעומת זאת, כובשים לא חייבים לעשות שום דבר שיפריע זיהוי הפקודה אש, כיבוי אש ופינוי המוני מהיר.

כאשר כובשים מודעים לתכנית פינוי המבנה שהן חיוניים לעזרה עצמית, יש לי ניסיון מתרגילים מדומים, הדרכה בשימוש במערכות פינוי וציוד שספק ניהול הבניין, שיתוף אחריות וחובות, ומידע על המספרים ומיקומו של אנשים שעשויות לדרוש סיוע בפינוי, אפשר להעריך את הזמן עבור דיירים ייקחו כדי להגיע לאזורים בטוחים. אסטרטגית פינוי טיפוסית לבניין רב קומות גבוהה פינוי דירה של פינוי כובשים בקומות שנפגעו ואלה מייד מתחת ומעל אלה ראשון, ופעל על ידי הרצפות האחרות, אם נדרש. המפונים הם להתפנות דרך חדר המדרגות לאזור המקלט הקרוב ביותר ובמידת צורך יש לפנות לרמה של כ -5 רצפה מתחת לאש או אפילו לאדמה. אז יכולות להיות שצוינו מערכות נאותות כדי להבטיח שאת הזמן שנדרש כדי להגיע לאזורים בטוחים הוא בגבולות סבירים מעשיים. עם עזרה עצמית, הסיכון לבלבול מפונים, חוסר התמצאות, הפאניקה, לעכב להגיע אזורים בטוחים, וכמה אנשים יכולים להיכנע או לעשן ולא נלכדו פינוי דירות בשטח האש יהיה ממוזער.

  • מקרה תרחישים הגרועים ביותר שיכולים שקרה בפינוי עלייה גבוהה

שריפות הן בלתי צפויות, במיקום, בעוצמה ובקצב צמיחה. אש בקומות גבוהות כבושה יכולה להיות שיש לפינוי מאות, או אולי אלפי, של אנשים בתנאים קשים ומסוכנים. לדוגמה, יש לפנות בניין בחושך בגלל הפסקת חשמל; יש לפנות אנשים בכיסא גלגלים, אם המעליות לא עובדת או אם חדר המדרגות אינה נגישה בגלל עשן ואש.

אם עיצוב הבניין עומד בקודים המכילים מודרניים לשריפות, אפשר להילחם באש לפני שהוא מתפשט ויוצא מכלל שליטה. בתנאים אידיאליים, מבנה של עיצוב טוב ושיטות בנייה טובות הבאות, לעתים קרובות ניתן להימנע מפינוי כולל של בניין גבוה. עם זאת, פסיכולוגיה הכובש תשלוט, ופינוי מוחלט עשוי להיות נחוץ, אם משום שתנאים יהפכו בלתי נשלט, או משום שהכובשים מרגישים בטוחים יותר כאשר הם למעשה לעזוב את הבניין ולא לחכות באזור מקלט.

תנאי קרקע שנצפו לאורך השנים מצביעים על כך שאש תתפשט מהר יותר מהזמן שלוקח לצוות התגובה להתמודדות עם מצב חירום. לעתים קרובות יותר מאשר לא, צוות התגובה חייב לבוא מתחנת מכבי האש, והזמן שחלף תלוי, כאשר הם קיבל את השיחות, תנאי תנועה ואת המספר של שיחות חירום בו זמנית באותה התחנה שגם דורשת תשומת לב. באותו הזמן, אלא אם כן האש היא הרחבת מערכות פנימיות מסוגלים לשלוט צמיחה של האש. זה למציאות בשטח, שרוב אלה מכבי אש מתעקשת שבניינים גבוהים לספק לצוותים תגובה פנימיים כדי להתמודד עם האש טרם הגעתם. חייב אחד גם מודע לכך שצוות התגובה הוא חסר אונים, אלא אם כן הם הכניסו מערכות כיבוי אש במקום והמשיכו במצב תפעולי טוב. לעתים קרובות תנאי הקרקע חשפו כי מעליות חירום גם יכולות להיות לא אמינות בכל זמן נתון, בשל כשל מכאני וחשמלי, או להיות אפופות בעשן ואדים.

המדרגות עשויות גם להיות לא אמינות או לא שמישים, כי כובשים להשתמש בחדרי המדרגות להטלת אריזה או אפילו מחזור גרוטאות רהיטים, (ואפילו מתלקח), להזזת רהיטים או מוצרים ענקיים או כבדים אחרים. לעתים קרובות גרוטאות נטושות בחדר המדרגות, וכאשר התעלמו על ידי הנהלה, זה יוצר גודש, חסימות, ושריפה. לעתים קרובות טיפול רשלני של סחורה כבדה יגרום ניזק לשרשרות המדרגות יצירת תנאים לאדם למעוד. אנשים בעומס הוא מחזה נפוץ במקומות ציבוריים, בשדות תעופה, תחנות רכבת, בתי קולנוע וקניונים, לעתים קרובות דוחפים ומתנגשים נגד אלה שהם איטיים יותר. כאשר במדרגות חסומות באופן חלקי, או שצפופים עקב פינוי המוני בו זמנית, זה לוקח רק אדם אחד לדחוף ולדחוף מובילים לניגף אדם אחר. זה לוקח רק פינוי דירה אחד מעידה בחדר מדרגות צפופות, כדי ליצור חסימה מלאה שבחדר המדרגות, מה שהופך עוד יותר בלתי אפשרי להשתמש.

גם בהנחת שהתנועה של כובשים היא מסודרת, הזמן מוותר לפינוי תלוי בתנאים אש, ומצבו בפועל של חדרי מדרגות מוקשים. אסון יכול לקרות אם חדר המדרגות מוארת היטב ומאוורר היטב. המצב לצאת מכלל שליטה במהירות אם יש הפסקת חשמל ואנשים צריך לפנות בחושך, אנשים נוטים לדחוף ולדחוף כדי לקבל עדיפות, וגורמים לאחרים למעוד, יצירת חסימות, או שלא הצליחו לתת מקום לצוות התגובות כדי לקבל גישה באותו חדר המדרגות כדי להגיע לקומת השריפה.

פינוי המוצלח של גורד שחקים הוא מאוד תלוי בשילוב של מערכות וגורמים, שרובם הם מכאני או חשמליים תלוי כגון מעליות, אוורור, תאורת חירום וגיבוי אספקת חשמל, וכו ', למשל, אדים רעילים ועשן יהיו לחדור לפינות הנידחות דרך הפתח הקטן ביותר. הפתיחה והסגירה של הכניסה לאזורים קשוחים היא דרך קלה עבור עשן ואדים להיכנס לאזורים מוגנים. אם זה קורה, הכובשים יצטרכו להיות תלויים באספקת אוויר דחוס כדי לשמור על האוויר לנשימה שהוא מסתמך על ציוד מכאני. ייתכן גם כי שיעור חדירה של עשן וקטר ​​עולה על היכולת בפועל של מפוח האוויר, שברגע מסוים, כדי לשמור על איכות אוויר. יתר על כן, כל הציוד מכאני או חשמלי כפוף להתמוטטות, וזה קורה בדרך כלל כאשר הציוד נחוץ ביותר. תחזוקה שוטפת וזהירה עשויה לשפר את האמינות אבל אינה יכולה להבטיח 100% עד זמן. את הכשלים במערכת רבות בחלל בלווין הגבוה מאוד טק משיק שנודעו לנו, שבו למרות שליטת האיכות המחמירה ביותר, רכיבים נכשלו בשירות, לפעמים במהלך רצף ההשקה. המקרה האחרון של הצונאמי ביפן נכה תחנת כוח גרעיני פוקושימה, שבו על אף איכות המחמירה ביותר ובקרת בטיחות, מערכות הקירור לכור שנפגעו על ידי גל הרוצח ונכשלו בשירות כאשר הם נחוצים ביותר.

כל הנסיבות הללו ויותר שיכולים לקרות במקרה הגרוע ביותר התרחישים צריכים להיות מתוכנן לאם פינוי הבניין רב הקומות הגבוהה הוא להיות מוצלחת.

  • במקרה של פינוי משלימה

בציפייה לתרחישים במקרה הגרוע ביותר שיכול לקרות לעלייה גבוהה וכדי למזער את הסיכון של אנשים נלכדו, תכנית הגיונית תהיה לספק מערכות מיותרות שאפשר לשים לשימוש כאשר כל השאר נכשל. פינוי משלים מספק פתרונות חדשניים אשר יסייעו בפתרון רבים מבעיות פינוי הבניין רבות הקומות לא מוכתבות על ידי תקנות מקומיות: –

1) איך אתה רוקן את האוכלוסייה הכוללת של בניין רב קומות בזמן הקצר ביותר האפשרי?

2) איך אתה משיג אותם אנשים עם מוגבלות פיסיות במהירות ובסיוע מינימאלי בהיעדר המעלית ליציאה?

3) איך אתה להגדיל את קיבולת היציאה של בניין גבוה שנועד לפינוי הדרגתי כדי להקל על פינוי בו זמנית?

4) איך אתה לברוח מהקומה העליונה, כאשר גרמי מדרגות פגומות ואינן נגישים?

5) איך אתם מספקים יציאת חירום נוספת (ים) או פינוי דירות להגדיל את הגודל של חדרי מדרגות קיימות לפינוי מהיר המוני שבו לא ניתן בשל בניית מבנה?

6) איך לפנות אוכלוסיית בניין בחושך כאשר חברת החשמל יוצא?

את התשובות נמצאות במוכנות ותכנון מראש לפינוי משלימה! ההפרשה לפינוי משלימה במבנים אינה אסטרטגיה הפחתת סיכונים מותרות אלא בהתמודדות עם הקשיים והבעיות הנתפסים של בניית פינוי.

בחודש ינואר , הסוכנות להגנה הלאומית האש () בארצות הברית אישרה את השימוש של "פינוי טכנולוגיה משלימה" בבניינים רבי קומות כדי לסייע במילוט מהיר בשעת חירום. אישרה את השימוש בטכנולוגית פינוי משלימה בתוכניות פינוי רשמי ו / או חובה.

ישנן גישות רבות לעלייה גבוהה בפינוי חירום. מאמר זה בוחן את פתרונות האופייניים של פינוי משלימה הכוללים את מערכות הבריחה ; לחסוך מערכות הצלת חיים פינוי דירה; העוצבתי + יו"ר; זוהר בסימנים הכהה התמונה פלורסנט, השלטים ופינוי צעד. אספקת מוצרים משלימים פינוי חייבת להיות מתוכנן מראש, ולשים במקום מראש ותוכר כנכסים חשובים במבנים של כל הגבהים.

המצנח הבריחה משמש כאמצעים חלופיים ומשלימים גם של יציאה לבניינים ומבנים, כאשר אמצעים אחרים של בריחה עלולים להינזק או שאינן נגישים בקטסטרופה. כיום, המצנח הבריחה מוכר על ידי רשויות כיבוי אש רבות כפתרון חומרה כדי לתקן את ליקויי יציאה ולהגדיל את קיבולת יציאה בבניינים ישנים שבו לא ניתן לספק למדרגות חירום או להגדיל את הגודל של חדרי מדרגות קיימים במבנה שלה בשל מגבלות מובנות בתכנון, קמה, ניידות או זמינות.

המצנח בריחה יחידה הוא כניסת המצנח בריחה חיצונית מחלון, מרפסת וגג שמציעים פתרון לחדרי מדרגות חסומים, ומעליות אש. בגלל גובה הבניין, והרוחות, המצנח כיום מוגבל ל 75 בגובה לפריסה חיצונית.

המצנח הבריחה -כניסה הוא יש לו מרזבים בריחה מרובים שנפרסים בתוך פיר ייעודי ללא הגבלת גובה. אם החדר המדרג האש נועד עם חלל הריק פנימי בין הטיסות, יכולים להיות מצוידים במצנחים אלה את החלל הזה, וצינור נפרד לא יהיה צורך בכך. זה היה צריך שטח של כ 1.5 למערכת זו לפעול בבטחה בחלל של חדר המדרגות המרכזי. באופן אידיאלי, כל גורד שחקים יהיו חדרי מדרגות מרובים עם מגשי בריחה מרובים הניתנים בליבה של חדר המדרגות, עם כניסות בכל רמת מקלט.

חלק מהתכונות המאפיינים החשובות של המצנח הבריחה הוא:

  • נדרש * מקור כוח לא;
  • * להגן על מפונים מהשפעות האש;
  • * ניתן במיקום אסטרטגי באתרי פינוי כדי לשפר את הריחוק של רכיבי יציאה;
  • * זמין תמיד לשימוש מיידי, מהיר וקל לפריסה;
  • * ניתן להעביר זרימה רציפה של מפונים;
  • * דורש מעט או ללא הדרכה לשימוש פינוי דירות;
  • * דורש מאמץ פיזי קטן בשימוש במכשיר לרדת;
  • יש לי * משתמשים את יכולת שליטה העצמית שלו יורד מהירות;
  • * אפשר אמצעים חיצוניים כדי לשלוט על המהירות שלו של האדם יורד ממפלס הקרקע;
  • * מתאים לכל הגילים ולתנאים פיסיים של מפונים, כולל אנשים לקויים מבחינה פיזית.

להציל חיים מערכות הצלה הוא,, "התקן מבוקר 'בטוח יחסית פשוט בעלות נמוכה חילוץ עצמי המתפקד כאמצעי חלופי לבריחת חירום בעת צורך. המערכות נמצאים בשימוש במשרדים רבים קומות ובתי מלון; בעלות פרט הביתה למשפחות בדירת קומות; עסקים קטנים במבנים עם חלונות או לוחות זכוכית שיכולה להיות שונה להסרה בקלות. המערכות משמשות גם במתקנים תעשייתיים כגון במגדלי מנופים, מנוף תקורה, ורכבל. המערכות משמשות גם על ידי אש והצלת מחלקה צבאית לתצילו את העלייה גבוהה.

הניידות והגמישות של מערכת ההצלה של סאל מספק אסטרטגיה יעילה וחסכונית ליצירה "תחנות" בריחה מרובות במקומות אסטרטגיים בבניין. גישה של מתן "תחנות בריחה 'מרובות לאורך כל המבנה בנקודתי מפתח מראש תכנית זו תאפשר גישה הנוחה בתוך בניין למערכת פינוי במקרה חירום מסכן חיים כולם. זה גם מאפשר למערכת להיות הועברה למיקום מראש תכנית אחרת בטוח יותר מאש. המערכת יכולה גם להיות מועברת למשרד אחר, כאשר החברה עוברת להנחה חדשה.

+ היו"ר העוצבתי הוא כיסא פינוי שיש פתרון פינוי אוניברסלי למוצא חדר מדרגות חלק בשעת חירום. פעולת משתמש יחידה מבטיחה שאף הרמת משאות כבדות או טיפול ידני נדרש במהלך הליכי פינוי חירום. במקרה של מצב חירום כגון רעידת אדמה או אש, מעליות לא אמורים לשמש בבניינים רב קומות, ולכן אנשים עם נכות או שנפגעו אולי להיות לכודים. העוצבתי + כסא הוא הפתרון המושלם, הוא קל משקל וקל לשימוש מכשיר שמחליק בקלות במורד מדרגות כדי לסייע בהסרה המהירה ובטוחה של אנשים שנמצאים ניידות מוגבלת במקרה של פינוי חירום.

את מוצרי פינוי בניין זורח התמונה הם תאורת יציאה בשילוט, סימון ולשלב לרחרח. התאורה בדרך כלל היציאה זוהרת בחושך להגדרת חלל או נתיב כדי לעזור לדיירי מדריך במקרי חירום, כאשר יש אור מועט, אם בכלל, כך שדיירים יוכלו להתמצא ולזהות את מסלול בטוח שימנע את כל המכשולים. סימנים וסמני הם אוטומטיים מלא במבצע ודורשים תחזוקה מועטת. הם לא דורשים חשמל, אלא לכוח מקורות אור הסביבה המשמשים כדי להטעין אותם. הם לא להתדרדר משימוש והם רעילים ורדיואקטיבי.

סימוני חירום וצעד לרחרח משמשים בבניין משרדים בסיוע לבנות פינויים והם ממוקמים על:

  1. * כל דלתות היציאה
  2. * כל הדלתות שמובילות למסדרונות המשמשים כמעברי יציאה
  3. * הקצה או הצד המוביל האופקי כל סימונים של כל הצעדים
  4. * כל הקצה המוביל של כל הנחיתות
  5. * לכל האורך של כל מעקות (במבנים חדשים)
  6. * לכל האורך של כל נתיבי היציאה הבנייה
  7. * סימוני קצה עבור כל מכשול שמקרין יותר מעשרה פינוי דירה סנטימטרים לתוך נתיב יציאה
  8. * לשלב בתוך החדר המדרגות
  9. * סימני כיוון שנקודה כלפי אמצעי היציאה.
  10. * בנוסף לכך, "לא יציאה 'סימנים חייבים להיות מוצבים על מבוי סתום בבניין.

מסקנה לגבי פינוי דירה

כאשר איזון כלכלה עם אחריות, יש לתת משקל רב יותר לאחריות. זה הכרחי כי הנהלות בניין לקבל אחריות על בטיחותם של כל הדיירים. עיקרון השלטון הוא כי בכל מקרה חירום, הצלת חיים חייבת לקבל עדיפות. זמן הוא המהות. עזרה עצמית היא המפתח. לפיכך, בכל קומות מעל להישג ידם של משאית הסולם האווירית של מכבי האש המקומית או להרים שמיים חייבים להיות תלויות עצמי הן למניעה ובקרה של שריפות, ולפינוי בטוח של כל הכובשים. מעצבי בניין והנהלות בניין חייבים להכיר בעיקרון זה. על ידי מתן תוספת פינוי נאות ומערכות לפינוי עם עזרה עצמית, או לקרקע או לאזורים בטוחים, יותר אנשים יוכלו לצאת מאזור הסכנה במהירות רבה יותר ובצורה בטוחה יחסית לפני הגעתו של צוות התגובה; האש מחלקה כשמגיע לגראונד זירו יכולה להקדיש את זמנם בהתמקדות בשליטה וכיבוי האש. את הכבאים גם יסייעו בפינוי אם אנשים עדיין נמצאים בבנייה.

מערכות מיותרות המתנה שאינו דורשות כוח, ומיומנות פינוי דירות קטנה לתפעול ולשימוש, להציע פתרונות, גם אם זה דורש הוצאות הון נוספות. עלות פינוי המוחלטת של פתרונות משלימים מתן בבניינים גבוהים היא צנועה למדי, כאשר חלקו על שטח הרצפה או האוכלוסייה של חנות. מעולם בטיחות צריכה להיות בסכנה עם עלות כאשר עיקרון השלטון הוא בהצלת חיי אדם בכל מצבי החירום.