לעשות כיף כל הזמן

אמנם יש אטרקציות רבות באדינבורו עבור תייר ההבחנה, הורים שנוסעים עם הילדים שלהם מחפשים באופן ספציפי לפעילויות ידידותיות למשפחה. לטייל עם ילדים הוא בהחלט לא לבעלי לב החלש, וזה עוזר להיות מוכן מראש עם רעיונות ומידע על פעילויות מתאימות שישאיר את הילדים משועשעים ומבודרים סידור תפילת שחרית.

אדינבורו, עיר הבירה של סקוטלנד, יש מכובד מאוד בעבר ורבים מהתיירות הגדולה שלה הם שואב את האופי היסטורי. ככזה שהם יותר מיועדים למבוגרים, אך רוב האטרקציות לעשות מאמץ (קצת יותר מאחרים) כדי לכלול תכונות ידידותיות לילד. להלן חמישה הראשונים שאני ממליץ. הם מהנים ומתאימים מאוד למשפחות.

טירת הכרמל אדינבורו – ישן או צעירה, אף אחד לא צריכה להשאיר אדינבורו בלי לראות את הטירה שלו מדהימה. המבצר העצום הזה מופיע לגדול ישירות מהמצוקים על גבי שבו הוא יושב. הטירה מחזיקה במספר גדול של אטרקציות ויכולה להיות קצת מוחץ אם הוא לא מוכן. כשאתה הולך, ייתכן שתרצה לקחת סיור מודרך או להשתמש אוזניות לריצה. עם אף ילדים, הוא לעתים קרובות הטוב ביותר כדי לבחור שיא אחד או שניים, רצוי שהקדים את הזמן באתר האינטרנט, ולהתמקד באלה. נסה את הארמון המלכותי שבו יש חדרים המעוצבים בסגנון מיושן ואת יהלומי הכתר הסקוטיים מוצגים. ילדים גם אוהבים את מגדלו של דוד המלך שנראה כמו צינוק ויש לו איכות מפחידה אבל כיף.

מבוכי אדינבורו – לא הייתי ממליץ על זה לילדים מתחת לגיל 12, אבל בני הנוער שלך יאהבו את זה השכרת מתקנים מתנפחים ! זהו סיור מרתק שהוא רק ברוטו ומפחיד מספיק כדי להיות כיף נפלא. כל קטע של הצינוקים מוצג על ידי שחקן בתחפושת שאינטראקציה עם הקהל עם תוצאות מצחיקות ולעתים דוחה. אתה יכול לראות כמה מהמכשירים הנוראיים של עינויים המשמשים בימים ההם, ויש קטע גדול על חמולת שעועית של קניבלים שאותן תקפות ורצחו מאות נוסעים לפני שנתפס גב במאה ה -16.

גן החיות של אדינבורו – גן החיות היא נפלא, במיוחד לילדים צעירים. הוא ממוקם מעט מערבה ממרכז העיר ומתגאה במספר הפעילויות בטוחות לשמחת צעירים כולל פינגווין מצעד יומי ונסיעה ספארי באפריקה . במרווחי זמן קבועים תוכל גם לראות את חברי צוות גן החיות נותנים מדבר על בעלי חיים שונים ומזמינים את המבקרים ללהעיף מבט מקרוב. הערה האזהרה רק הייתי מציע היא שזה יכול להיות הכי טוב כדי להביא משהו לאכול איתך כמו המזון שהם מוכרים הוא לא גדול ולא במחיר מאוד.

כדור הארץ דינמי – תערוכה זו, הממוקם בחלק התחתון של המייל המלכותי ורק כמטחווי אבן מן הארמון הולירוד, הוא מסע פנטסטי שלוקח אותך מהאדמה פרהיסטורית ועד ימינו. אתה יכול לנסוע במכונת זמן כדי לראות את האופן שבו נוצר כדור הארץ ואת כל השלבים השונים שהוא עבר. ואז לראות את המפץ הגדול מהגשר של ספינת חלל ובצע את היווצרות גלקסיות, כוכבים וכוכב לכת של המותג החדש שלנו. הילדים שלי נהנו במיוחד הר הגעש באיסלנד  "הפעיל". זה אפילו מריח כמו גופרית! יש גם סרט 3 נהדר כי בואו אתה מסתכל על כל הסביבות השונות של כדור הארץ. כדור הארץ דינמי מיועד לילדים והוא חוויה אינטראקטיבית פנטסטית עבורם.

האחוזה כפרי – נבנתה סביב ארמון (לא פתוח לקהל), יש לו את אחוזת שטחים נרחבות ומדהימים. אתה יכול לקחת את ילדים בוגרים יותר במסלולי ההליכה ורכיבה על אופניים, ועבור הצעירים יש פרק הרפתקאות ענק עשוי מעץ מעציו של הנדל"ן. דגשים נוספים כוללים חוות וביסטרו. חשוב לציין כי בעזבונו הוא פתוח באופן עונתי בלבד – עיר הסרטים רכישת כרטיסים מחג הפסחא לסוף הסתיו.