אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי

אלן דג'נרס מנחת תכנית אירוח ואשתה, שחקנית פורשיה דה רוסי, שרכשו 13 דונם באחוזת Montecito שמופיע ב26.5 מיליון דולרים. מחיר הרכישה עדיין לא הופיע בשיא הציבור.

הווילה בסגנון טוסקני שוחזר והגנים עברו שנים ומיליוני דולרים בעבודת שיקום בהשגחה של בעלים קודמים, מעצב ג'ון סלדינו.
הווילה של שתי הקומות נבנתה בשנת 1920 מאוחר מאבן מקומית נחצבה. הרכוש, נכנס דרך שער ברזל מעוצב, יש שביל ארוך של רבע מייל שמתפתל עצי זית ואקליפטוס.

למטה, הווילה כוללת סלון 800 רגל מרובע, חדר אוכל וחדר ספרייה / מדיה. מטבח המדינה-of-the-art adjoins חדר אוכל שנפתחים לגינות.

חדר ההורים וחדר האמבטיה – עם חימום מתחת לרצפה – ושירותים צמודים חדר שינה שני הם גם למטה; עוד שלושה חדרי אמבטיה ושירותים וחדר יושב הם בקומה עליונה. אבזרי אמבטיה כוללים כיור רומי ואמבטיה משיש האיטלקית הניאה קלסית, שראשית מעל 1720.

יש תשעה אחים, חמישה חדרי שינה ושבע חדרי אמבטיה ב10,500 מטרים רבועים של שטח מגורים. יש לי הרבעונים האורחים חדר שינה וחדר אמבטיה.

הנימוק כולל בריכת שחייה.

דג'נרס, בת 55, ודה רוסי, 40, מספר מאפיינים משל בדרום קליפורניה.

המאמן רוצה לראות אותו קונה רכב ישן כי זה מאוד מעניין.

"הגדול ביותר לוזר" מייקלס ג'יליאן המאמן רשם בית למכירה בהוליווד הילס במערב 2.45 מיליון $.

הבית העכשווי, שנבנה בשנת 2000, כולל תכנית פתוחה רצפה, שלושה חדרי שינה וחדרי אמבטיה 3.5. יש מערכת מצלמת אבטחת בריכת ושחייה. אין חדר כושר, אבל מייקלס כנראה עובד במשרד.

מייקלס, בן 39, שככב בסרט "לוזר" מאז שינה 2005 והתכנית שלה, "לאבד את זה עם ג'יליאן" (2010).

היא קנתה את הנכס בשנת 2008 ל1,565,000 $, להראות רשומות ציבוריות.

רחל מסל"ן של הילטון והיילנד הוא סוכן הרישום.

שחקן הבית מסמן את רשימה למכירה

השחקן קלסי גרמר, שבתים רבים לשמור צצים בשוק, יש נפרד עימו קלאסי ראלף Flewelling המעוצב הספרדי בבוורלי הילס עבור 6.7 מיליון דולרים.

הוא קנה את הנכס לפני כשנה עבור 6.5 מיליון דולרים. הבית הספרדי 1926 מגודר מושבות תחייה בסגנון כולל כניסה שתי קומות, סלון צעד למטה, שישה חדרי שינה (כולל בית ההארחה) ושישה חדרי אמבטיה. יש הבית קרוב ל 6,100 מטרים רבועים של שטח מגורים.

שירותים חיצוני כוללים בריכת שחייה ומגרש מנוע.

גרמר האמי הפרסים, 58, החל את תפקידיו כד"ר פרייז'ר קריין על "לחיים" בשנתי ה -1980 המאוחרות ולאחר מכן המשיך אותו במשך עשור על "פרייז'ר". לאחרונה, הוא כיכב ובהיה מפיק בפועל של הסדרה "בוס".

כריסטופר דייסון של "קלר וויליאמס הוליווד הילס המשרד היה סוכן הרישום. לי זיף של בוורלי הילס המשרד ייצג את הקונה.

"דוריטוס ילדה 'בתקווה לביס

הדגם עלי לאנדרי ובעלה, הבמאי אלחנדרו גומז מונטוורדה, יש לשים את ביתם בלוס Feliz למכירה ב1,925,000 $.
הבית בסגנון ספרדי, שנבנה בשנת 1927, כולל עבודה צבעונית אריח, חלונות זכוכית צבעונית וגומחת כניסה קמורה. ישנם ארבעה חדרי שינה, ארבעה חדרי אמבטיה ו3,700 מטרים רבועים של שטח מגורים. יש חדר שינה אחד צמוד מטבח וכניסה נפרדת. דלתות הזזה צרפתיות בחדר המשפחה הפתוח לפטיו עם ספא / מזרקה 20 אנשים.

לאנדרי, 39, הוא מיס ארה"ב לשעבר. היא זכתה להכרה נרחבת בתור "הילדה דוריטוס" למודעה שמוצגת במהלך הסופרבול 1998. זיכויי המשחק שלה כוללים תפקיד קבוע בקומדיה "איב" (2003-06).

הנכס נמכר שעבר בשנת 2004 ל1,099,000 $. בני הזוג מוכרים כי הם מחפשים בית גדול יותר.

דורותי קרטר ומייקל אורלנד של "קלר וויליאמס לוס Feliz המשרד הם סוכני הרישום.

מתוך אמצע הנקוק פרק

שחקנית פטרישיה היטון, שמככב בסיטקום טלוויזיה "המזרח", ובעלה, שחקן דיוויד האנט, מכרו את ביתם בפרק הנקוק תמורת 8 מיליון דולרים.

נדל"ן בסגנון ים תיכוני האיטלקי נבנה בשנת 1923. האדריכל היה מבוסס פסדינה אלמר גריי, שעיצב את מלון בוורלי הילס, תאטרון פסדינה והגלריה לאמנות הנטינגטון, בין ציוני דרך אחרות.

כמעט 8,400 מטרים רבועים אריח הפנים חלל תכונה מליבו, ציורי קיר, עבודת ברזל, ספרייה, חדר ביליארד, שבעה אחים, שש חדרי שינה, חמישה חדרי אמבטיה, שני משרדים וחדרי הארחה / הקרנה. יש בית מוסך ארבע מכונית ובית משפט מנוע.

הטענה של יותר מ עכו כוללת יסטריה מכוסה ארבור, חצרות פנימיות, בריכת שחיה עם חדר אמבטיה ומשתנה, מגרש טניס ומדשאות רחבי ידיים.

היטון שיחק לעזאזל פרנקי אמא של המערב התיכון בסיטקום מאז 2009. היא גם כיכב על "כולם אוהבת את ריימונד" 1996-2005.

האנט הופיע על "כולם אוהב את ריימונד" ו "24". הוא היה בסרט טלוויזיה 2012 "ליז ודיק", שככב לינדזי לוהן כאליזבת טיילור.

בני הזוג רכשו את הנכס בשנת 2001 על 4,850,000 $, להראות רשומות ציבוריות.

ליסה האצ'ינס של הנקוק פרק צפון של משרד Coldwell Banker היה סוכן הרישום. יוני Ahn של הנקוק פרק הדרום במשרדו של Coldwell Banker ייצג את הקונה.

מנהיג להקה רוצה לשנות את הקצב

"התכנית הלילה עם ג'יי לנו" מנהיג הלהקה ריקי מיינור ואשתו, קארן, יש ברשימת הילס מתחם הוליווד על 4.95 מיליון דולר.

האתר מגודר, בלמעלה ממחצית דונם, מכיל בית ראשי, בית הארחה משפחתית, מגרש ספורט ובריכה שחייה אינסוף פיפיות. תכונות כוללות מחקר ספרייה /, חדר עבודה, שישה חדרי שינה, שמונה חדרי אמבטיה ו7202 מטרים רבועים של שטח מחיה.

חובשי כומתת מינור היה ראש הלהקה "התכנית הלילה" מהשינה 2010. הוא עבד גם כמנהל מוסיקלי של "אמריקן איידול" ועל סיורים של האמנים כמו ביונסה, וויטני יוסטון וכריסטינה אגילרה.

הקטינים רכשו את הנכס בשנת 2010 ל3,770,000 $, להראות רשומות ציבוריות.

מרסי הארטלי של הילטון והיילנד הוא סוכן הרישום.